ذهن بیمار

psychic mind ,the life and opinion of a man

ذهن بیمار

psychic mind ,the life and opinion of a man

۶۵-یک سفر پرخطر قطاری

در کوپه رو باز کردم، زیر چشمی یه نگاهی به هم کوپه ایهام انداختم . خوب مشخص بود که از اونهایی هستند که تخصص دارند که روی نرو آدم اسکیت کنند . با یه حرکت نمایشی کولم رو درآوردم انداختم جای بار و نشستم . به غیر از پدرم ، یه پسر جوون که خودش بعدا گفت متولد ۱۳۵۰ و یه اقای پیر کچل با یه پیرهن گل و بته دار به قول عباس قادری همسفر ما شده بودند و همراهمون میومدند.

اوّل از همه جوانک سلام کرد من شستم خبر دار شد این از اون ادمهایی که رو بهش بدی مغزت تو فرقونه ، جوابش رو خیلی سرد و اروم جوری که تقریبآ شنیده نمی شد دادم . امّا پدر مهربان یک سلام و احوال پرسی گرم کرد و خوشحال از اینکه مجبور نیست تمام راه به قیافه ی زهر مار من نگاه کنه شروع به صحبت با جوانک کرد . پیرمرد گل منگلی خوشبختانه هیچ حرفی نزد ....! .

پدر خوشحال تسبیحش رو از جیب درآورد و گفت خوب شما کجا زندگی می کنید . جوانک جواب داد و بحث به ساختمان کشیده شد. من که یواشکی از روی بی میلی و بیکاری گوش می دادم منتظر بودم که کی به احمدی نژاد فحش می دهند بحث ساختمان سازی ادامه داشت . من کم کم داشتم نگران می شدم که پدر گرامی گفت می دونی آجر شده دونه ای ۱۸۰ تومن (( بابا ی ما هم یه خونه ساخت به اندازه ی یک شرکت پیمانکاری درباره ی استراکچرهای مختلف حرف زد)) . جوانک جواب داد بعله دست آقای احمدی نژاد درد نکنه مردم یه تیکه سقف پیدا نمیکنند زیرش زندگی کنند، مهم نیست ، مهم اینه که ما انرژی هسته ای داریم . خیالم راحت شد.

سیستم تلویزیونی قطار فعّال که شد . تصمیم گرفتم سرم رو با فیلم هاش گرم کنم امّا از بخت من نمی دونم کدوم خوش سلیقه ای فیلم پشت صحنه ی اخراجیها رو انتخاب کرده بود بیشتر از چند دقیقه نتونستم حرفهای اون مردک بی سواد از خود راضی رو تحمل کنم . از بخت بد ایرفون mp3 playerهم خراب شده بود.

دوباره شروع کردم به گوش دادن صحبتهای بابام و جوانک ، داشتند از برج حرف می زدند و پدر از عروسی دختر برادرش یعنی دختر عموی بنده که در یکی از برجهای جدیدالاحداث تهران برگزار شده بود تعریف می کرد .یادم افتاد که چقدر دوست داشت من با دختر عموم ازدواج کنم و باید اعتراف کنم از نظر مالی توفیق بزرگی بود امّا من عین قاطر لج بازم البته باز هم به گفته ی پدر. از یادآوری این اتفاق خنده ام گرفت. چه شبی بود شب عروسی برای اینکه نشون بدم ناراحت نیستم و احساس خاصی من رو به دختر عموم مربوط نمی کنه با تمام عناصر اناث جمع رقیصدم و کلی خودم رو خوشحال نشون دادم و البته به روح زکریای رازی برای کشف الکل درودها فرستادم.

شام رو زود آوردند . نصفه خور غذا رو ریختم تو پلاستیک زباله و پریدم رو تخت بالایی . خوب بالاخره وقت خواب شد و می شد نفس راحتی کشید .امّا هنوز چند دقیقه ای از خاموش کردن چراغ که خرخر همشون درومد . سردستشون هم همون پیری گل منگلی بود . تا میومدم به صدای خرخرها عادت کنم مودولاسیونی وسطش بود و گام عوض می شد گاهی هم تحریر می دادند . وای خدا................... .

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

اونقدرها هم که میگی ذهنت بیمار نیست

بهنام سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://white-black.blogsky.com/

عزیزم
معلومه بچه پولداری، تا به حال از این چیزا سوار نشدی!
اگه مثل ما جزء اقشار آسیب پذیر بودی تا صب تخت میخوابیدی بعد صبشم باید با لگد بیدارت میکردن ((:
مرفه ِ بی درد D:

فرناز پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ http://farnaz1983.blogfa.com

چند وقتیه این ورا آفتابی نمی شی پسر . چه خبر ؟

سارا خانم پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://biriaaa2.blogsky.com

سلام رفیق
بابا یه ساعت داشتم میخنیدیم بسکه با نمک مینویسی
تازه از سر کار برگشتم......هنوز رختو و لباسامو نکندم اومدم نت
کلی خستگیم دررفت
راستی یا باید میرفتی سمت تبریز یا سمت مشهد؟؟؟؟؟ کدومش
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به هر حال کنجکاویم تحریک شد
راستی اخلاقت به تبریزیها نزدیکه...............
بگذریم رفیق
بابت پیامت ممنون
بازم بیا به کلبه من
برعکس تو که تنبلی دیر به دیر به روز میکنی
من دست به نوشتنم خوبه
انگار دارم اسلحه میکشم....................
دستا بالا.........
خوب تا بعد
موفق باشی
اهان راستی یادم رفت بگم
مردم ایران اگر فحش ندن......بد و بیراه به دولتو و اطرافیانش ندن که ایرانی نیستن
حالا بهمین ملت بگو بیان اعتصاب کنن یا حاضر نشن زیر بار حرف زور برن
همچین انگار دیونه نگاه میکنن برمیگردن سمتت و میگن بازم انقلاب کنیم بعدی ازینم بدتر شه
انگار این ملت باید زد تو سرشون تا صداشون در نیاد
خدا بیامرزه پهلویها رو............روحشون شاد
خیلی ادمهای بدی بودن رو دادن به این ملت زبون نفهم
میزدن تو سرشون الان ما اولین بودیم تو اسیا لا اقل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد