ذهن بیمار

psychic mind ,the life and opinion of a man

ذهن بیمار

psychic mind ,the life and opinion of a man

۵۶.Reproduction

من هیچوقت علّت بچه دار شدن خیلی از آدمها را نفهمیدم . به غیر از انسان باقی جانداران روی زمین از روی غریزه ی ادامه ی بقا به این عمل دست می زنند . اون هم در زمانهای خاص و فصلهای جفت گیری . فقط در انسان عمل آمیزش در تمام طول سال ، در تمام ساعات شبانه روز، در هر مکان ممکن صورت می گیرد. که البته سکس و انواع و عملکرد اون مورد نظر من نیست و بایداون رو هم به عنوان یکی از لذایذ  به حساب آورد . بحث بر سر بچه دار شدن است اون هم به این گستردگی که جهان را به اغاز یک فاجعه ی جهانی کشانده . در جانداران دیگر وجود دشمنان طبیعی باعث کنترل رشد جمعیت و نوعی به گزینی است یعنی هر حیوانی که سریعتر قوی تر و باهوش تر باشد شانس زنده بودن دارد و دیگران کشته می شوند در نتیجه ژن معیوب هم از بین می رود و به همین ترتیب این به گزینی ژنتیکی ادامه پیدا می کند . امّا انسان به کمک تکنولوژی در این روند خلل ایجاد کرده و به همین خاطر ما شاهد بیماریهای موروثی و ژنتیکی زیادی هستیم . علم انسان به قدری پیشرفت کرده که بتواند برخی از ناهنجاریهای ژنتیکی رو مشخص کنه . پس چرا خیلی از آدمها با دانستن این موضوع که احتمال بروز ناهنجاری ژنتیک در بچه اونها هست یاز هم بچه دار می شوند؟ یه عده درباره ی حس پدر یا مادر بودن صحبت می کنند . کسی که تا بحال حسی رو نداشته چطور ممکنه دلتنگش بشه ؟ من تا به حال مزه ی سوشی رو نچشیدم پس چطور ممکنه بگم هوس سوشی کردم؟ یا یک عده از شرافت این عمل دم می زنند. پدر و مادر من در یک شب پاییزی که اجتمالآ بارون هم میومده با هم سکس لذت بحشی داشتند . خوب این کار چه شرافتی داره . حتمآ مسئول شرافت بخشی به لدت طلبی اونها بنده هستم که با به دنیا اومدن خودم سکس اونها رو توجیه کنم ؟( هر چند به نظر این حقیر در سکس شرافتی است که در شهادت نیست! امّا بچه پس انداختن....!؟) . تولید مثل، یعنی چسیزی شبیه چیز دیگری ایجاد کنیم . یعنی یک مشابه ای برای یک متشابه به بسازیم . یکی نیست بپرسه آفا‌ی محترم خانم عزیز شما خودتون چی هستید که می خواهید مثل خودتون رو درست کنید؟ همین که خودتون رو دنیا به زور تحمل کرده کافیه چرا یکی دیگه رو بدبخت می کنید و وارد این دنیای پر از کثافت می کنید؟

پ.ن. : پیام بهداشتی ۱: استفده از کاندوم نه تنها جلوی تولید مثل ! را می گیرد بلکه در جلوگیری از بیماریهای مقاربتی نیز بسیار موثر است . بسیاری از افراد بدون داشتن اطلاع ناقل بیماریند.

          پیام بهداشتی ۲:در هنگام اجرای جبوگیری اورژانش ( چهار قرص ال‌دی یا دو قرص اچ‌دی هر ۸ ساعت) نوشیدن مایعات باعث کاهش کراتین در خون و جلوگیری از آسیب رساندن به کلیه هاست .

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ

لطفاْ در صورت امکان اولین پست وبلاگ را مطالعه نمایید
http://63x.blogsky.com

یه بدهکار جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.من که چیزی نفهمیدم یعنی من پس افتادم یا پس انداختم!!!خودمم قاطی کردم اینقدر لول بالا ننویسید.ما جماعت وبلاگ خوان جمیعا کند ذهنیم.به یه بدهکارم سری بزنی دعات میکنههههههه.

دخترک پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ب.ظ http://dokhtarak.ir

پیام غیر بهداشتی: فرزند کمتر زندگی بهتر

میترا جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ب.ظ

راست می گی .دنیا ماها رو هم به زور تحمل می کنه

رکانا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ب.ظ http://rokana.blogspot.com

آدمی خطای زیبای طبیعت است ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد