ذهن بیمار

psychic mind ,the life and opinion of a man

ذهن بیمار

psychic mind ,the life and opinion of a man

۴۱.هلن کلر و احمدی نژاد

خیلی عجیبه تو این هوای به این گرمی سرماخوردم!!! . از یه طرف عین تخم مرغ که تو ماهیتابه گیر کرده داری می پزی و از طرف دیگه نباید جلوی کولر یا پنکه باشی . از بی کاری باید بشینی پای اینترنت و سایتهای خبری که چی؟ آقای احمدی نژاد ریس جمهور ایران خواستار بررسی قتل عام یهودیان توسط نازیها به وسیله ی یک گروه کارشناسی بی‌طرف شده است . خدایا این مسئله‌ی مسخره کی قراره تموم بشه . این سیاست عجیب چیه که قراره اذهان مردم کشورهای عربی رو به خودش جذب کنه . اون هم افراطی ترین گروههای  اونها رو تا شاید از طریق فشار افکار عمومی،دولتهاشون مجبور بشند رفتار مهربانانه‌تری با ایران داشته باشند . امّا از کی صاحبان قدرت تو اینجور کشورها به افکار عمومی بها می دادند که این بار دوم باشه ؟ اگه اینجوری قراره بود باشه که هنوز که هنوزه باید بین اعراب و اسرائیل باید جنگ ادامه می داشت . خوب مثل بازی فوتباله تو جام جهانی فرانسه از سنگال چه روی کاغذ چه تو بازیهای قبلی و بازیکین و خلاصه همه جوره سر بود امّا سنگال فرانسه رو حذف کرد . همیشه تو محاسبات چیزی هست که لحاظ نشده باشه . امّا در این مورد یکم زیادی الله بختکی کار شده . می دونی شباهت بین هلن کلر و احمدی نژاد چیه؟ هلن کلر نشون داد هر کسی میتونه خوندن و نوشتن یاد بگیره و با دنیای بیرون خودش ارتباط برقرار کنه حتی اگه نابینا و ناشنوا باشه و اجمد نژاد هم به همه نشون داد هر کسی می تونه رئیس جمهور ایران بشه حتی اگه احمقانه ترین تفکرات رو راجع به حکومت داری داشته باشه . به هر حال تا زمانی که سیستم دیوار حاشا به راه باشه از این حکومتها هم هست مثل همین وزیر دادگستری که خیلی راحت می گه اصلآ کسی تو ۲۲ خرداد کتک نخورد البته شاید هنگام دستگیری مجرمین کمی خشونت به کار رفته که اون هم لازم بوده!!!! . این آقا اونقدر وقیحه که ادم می مونه بهش چی بگه ؟ حالا اگه ۳۰۰ سال پیش بود شاید می شد این ماجرا رو یه جوری سر و تهش رو جمع کرد امّا تو ای دوره زمونه تکلیف اونهمه عکس و فیلمی که از این ماجرا گرفتند چی می شه؟ هر چند برای آقایون که مهم نیست . انگار تو این دنیا برای هیچکی مهم نیست . فعلآ مهم بازی ایران پرتغاله که همه منتظر حماسه هستند... . خوب تنها راه باقی مانده برای اینکه ملت ما غرور ملّیشون رو به نمایش بگذارند همین فوتباله و نه چیز دیگه . هر چند که می خواستند که انرژی هسته ای رو جاش بنشونند امّا به دلیل خرج زیاد فعلآ پروژه در حالت silent قرار داره تا ببینیم بعد چی می شه!

نظرات 10 + ارسال نظر
! شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:51 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

دل خوش سیری چند ؟

میترا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ

همینه دیگه ! زندگی به سبک ایرانی !

رها - اتاق آبی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ http://theblueroom.persianblog.com

جریان فعلاً روی مسایل ملی مثل حق مسلم، و به قول خودت غرور ملی می چرخه. زنان این وسط عددی هستند مگه؟

ترانه آزادی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.taraneyeazadi.blogsky.com

باید تو ۷ تیر می بودی و می دیدی....آخه درد که یکی دو تا نیست ...زنامون هم به بی عرضگی مردامون...یه مشت شپشوی بو گندورو ول کرده بودن تو این زنای بینوا عین چاله میدونیا این گرزشونو تو اشمون تاب می دادن و مبارز می خواستن...
ببین دخترای ما هم نمیشه بهشون امید وار بود ...بیشتر از اونا ترجیح می دن مانتوشون تنکتر و کوتاهتر باشه اونا به نظرت اصلا تحلیلی از حق و حقوق خودشون دارن؟
ما بی رگترین مردم دنیا هستیم
این جامعترین و مانعترین تعریف ماهاست

موسا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.zehneziba.blogsky.com/

سلام .. اینجا بودم .

پرنده آتش جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.parandeatash.shoalieh.com

کسی که از حقش دفاع نمیکنه تو سری خوردن حقشه

خاله جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.rooziroozegari.com

آدم نمی دونه چی بگهههه انقدر که پر رو هستن اینا اصلا انگار نه انگار که فیلم و عکس هست نمی دونم یه آدم احمق بین خیر نگارا نیست که بپرسه آقای محترم پس عکیا چی می گن؟ صدا سیما که دستشون باشه روزنامه ها هم که عین چی می ترسن... همینه دیگه!!! آآآآآآآی خدا دردمون رو به کی بگیمممممممم!

مانی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ http://paderaz1982.persianblog.com

تا اونجایی که یادمه سیمیاگر هیچ وقت حتی توی روزمرگی هایش هم این چنین آشفته و بی منطق نمی نوشت. یک دور دیگه مطلبت رو بخون... ربط هلن کلر آن نابغه بشریت به احمدی نژاد چیه؟ عصبانیتت رو درک می کنم اما همیشه آروم تر میشه کوبنده تر حرف زد دوست خوبم.

کورش اتمان زاده سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://koorosh123.blogfa.com

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

کس سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://sss

سکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد