ذهن بیمار

psychic mind ,the life and opinion of a man

ذهن بیمار

psychic mind ,the life and opinion of a man

۳۹.ته چاه

با اینکه نظر خوشی راجع به مسئولین جمهوری اسلامی ندارم امّا باید بگوییم که در مسیله‌ی انژی هسته ای بسیار خوب عمل کردند و یک بحران را به ماجرایی سود ده تبدیل کردند . خاویر سولانا آمد و هدیه ی کشورهای اروپایی را هم به همراه آورد . ایران به بازار اروپا ، نیروگاه هسته ای ، سوخت اتمی و مذاکره با امریکا دست یافت . بالاخره کدورتها در حال برطرف شدن است . جمهوری اسلامی بعد از ۲۶ سال از ژست ضد امپریالیستی خارج شد و خدا را چه دیدید تا چند سال دیگر شاید کلیدی ترین متحد آمریکاییها شدند! . دو باره مثل گدشته ها ..... روی دیوار شعار می نویسیم که یانکی به خانه ات برگرد .و دوباره همه چیز اوّل . مثل نمایشنامه ی چرخدنده ی سارتر. آنهمه تبلیغات داخلی و .... چه اهمیت دارد . مردم به روی خودشان نمی آورند . همانطور که در اوایل دهه ی ۶۰ خورشیدی روزی بیش از صد نفر از بهترین جوانان این کشور را کشتند و کسی چیزی نگفت . یا در سال ۶۷ که زندانیان سیاسی را اعدام کردند باز هم مردم رویشان را آنطرف کردند . این بار هم مانند دفعات گذشته ... هیچ به خصوص که فوتبال هم هست . دوستی می گفت : حکومت در ایران حزو ساده ترین کارهای دنیاست چون تنها چیزی که مردم از حکومتشان می خواهند این است که کاری به کارشان نداشته باشد .هنوز در ته چاه هستیم .

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ب.ظ http://mezan.blogfa.com

اول لازم می دانم تشکر کنم از اینکه به من سر می زنید و نظراتتان را بیان می کنید.ولی گفته بودید که کلنه ی سخیف و یا زشت را کلمات دوران پیشا مدرنیسم می دانید .سیمیاگر عزیز من به عنوان یک روزنامه نگار خودم را موظف می دانم که از حق هم صنفم دفاع کنم و می کنم ولی این دلیل نمی شود که از او انتقاد نکنم و کاریکاتور او را غیر حرفه ای و یا حد اقل غیر حرفه ای ننامم. ولی در مورد دوران پسا مدرن و پیشا مدرن .نمی دانم که این چه رسمی که هر روز یک چیز مد می شود و کسانی که یک درجه با آن ایده و یا نظر مخالف است با چوب زد فلان تکفیر می شود . یک روز انقلاب یک روز اصلاح و یک روز طبقه و امروز مدرنیسم .واقعن می خواهم بدانم که انتقاد از یک مطلب چه ربطی می تواند با مدرنیسم داشته باشد.

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.waller.blogsky.com

سلام
حکومت ما دست آدمهایی اداره می شود که از علم کشور داری هیچ نمی دانند.و هر کسی از راه رسیده شده یه تصمیم گیرنده.یعنی حتی از یه اقتصاده سالم هم در موندیم
چون کسایی سره کارن که حوزه رفتند نه دانشگاه.هر روزم تو این مملکت یه چیز مده امروزه همه دارن خواننده می شن.فوتبالیست ها و بازیگران و شاید هم ...
آخه تو این مملکت که همه گرفتارن دادن ۵۰ میلیون به فوتبالیست ها به نظر شما درسته.مگه مثلا
یا بقیه اونا که کمترین ماشینشون ماکسیما است.
....................................................................

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر فرصت داشتید یک سری به این ادرس بزنید مطالبش بسیار جالبwww.alcoran.blogsky.com

پویا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ http://pouyaa.blogfa.com

سلام! حالتان خوبه؟ ( مشهدی بخونش)!
بابا انرژی!
البته منظورم هسته ای نیست! منظورم اینه که چقدر انرژی داری که به فکر قالب وبلاگ منی!
(:
مرسی!

30yah یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ http://30yah.blogfa.com

پس برگشتی ...

هیشکی.. دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ http://aftabgardan.blogfa.com

(: - بدون علامت تعجب-

رها- اتاق آبی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.theblueroom.persianblog.com

سلام. چه زود آپدیت می‌کنی. انگار این بار من تنبل شده‌ام. شاید درست بگی، هر چیزی دو رو داره. می‌تونست خیلی بدتر تموم بشه. اما همه می‌دونن که ایران مثل هر کشور دیگه‌ای نیست. باز هم باید منتظر آینده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد